Sonuç bulunamadı.
Lütfen farklı bir arama ile tekrar deneyiniz.
İlgili Sonuçlar
-
Dijital Çözümler
Sektörleri Keşfet
- • Bilgi ve İletişim
- • Danışmanlık
- • Diğer Hizmet Sektörü
- • Eğitim
- • Enerji (Elektrik ve Gaz)
- • Entegratör
- • Finans ve Sigorta Hizmetleri
- • İmalat Sanayi
- • İnşaat
- • Konaklama ve Turizm
- • Kültür, Sanat, Eğlence, Dinlence ve Spor Faaliyetleri
- • Madencilik
- • Otomotiv ve Bakım Onarım
- • Restoran ve Yiyecek Hizmeti Faaliyetleri
- • Sağlık
- • Tarım ve Hayvancılık
- • Toptan ve Perakende Ticaret
- • Ulaştırma ve Depolama
- • Diğer
Tüm Sektörleri Gör
İncelemek için tıklayınız - Bilgi Bankası
- KOBİ Akademi
- Visa ve Ödemeler Dünyası
#web-sitesi
İşimi Nasıl Pazarlamalıyım?
Firmanızın küçük olması başarıya giden yolda önünüzde bir engel değildir. Aslında tam tersine bu büyük bir fırsat da olabilir. Büyük organizasyonların ellerinde ciddi bir pazarlama ve reklam gücü olduğu bir gerçek. Fakat bu güç kesin bir başarı anlamına gelmiyor. Her geçen gün daha fazla müşteri, firmalardan kişiselleştirilmiş iletişim ve samimi bir alışveriş deneyimi talep ediyor.
Okumaya Devam EtBir Web Sitesi Oluşturmak
Web siteniz, sizin online mağazanız ve dünyaya açılan pencerenizdir. İşletmeniz için etkili bir web sitesi oluşturmak adına dikkat etmeniz gereken gereken bazı ipuçlarını burada bulabilirsiniz.
Okumaya Devam EtMaliyetleri Düşürmenin 4 Yolu
İşletmenizi tanıtmanın pek çok yolu vardır ve bu yolların çoğu biraz zaman ve yaratıcılıktan fazlasını gerektirmez. Bu dört ipucu sizlere faydalı olacaktır.
Okumaya Devam EtÇevrimiçinde Bulunabilme
Araştırmalara göre ortalama dikkat süresi 2000 yılında 12 saniye iken günümüzde 8 saniyeye düşmüştür. Tıklama ve bağlantıların oluşturduğu karmaşada web sitenizin internette bulunmasını sağlayacak bazı ipuçlarını sizlerle paylaşıyoruz.
Okumaya Devam Etİnternetten Satış Nasıl Yapılır?
Bir yandan fiziksel mağazalar 7/24 satış yapma fırsatı elde ederken diğer yandan yalnızca internette varlık gösterecek işletmeler çok daha az maliyetle internet üzerinde iş kurma fırsatına sahip oluyor. Her iki durumda da bazı küçük ipuçlarını kullanarak çok daha başarılı bir işletme olmak mümkün.
Okumaya Devam EtWeb Sitenizi Başarılı Şekilde Kullanmak ve Çevrimiçi Tüketicilerin Dikkatini Çekmek İçin Önemli İpuçları
Web siteniz, pazarlama mekanizmanızın en önemli bileşenlerinden biridir. Çünkü işinize ve işinizin müşterileriniz için neden mükemmel olduğuna dair bir pencere açar. Cazip bir web sitesi, potansiyel müşterilerinizi web sitenizde daha fazla zaman harcamaya, daha fazla bilgi almak için sitenizi yeniden ziyaret etmeye ve nihai olarak sizinle iş yapmak için iletişime geçmeye teşvik edebilir.
Okumaya Devam EtWeb Sitenizde Düzenlemeler Yaparak Ziyaretçilerinizi Müşterilerinize Çevirin
Perakende sektörü müşterilere daha bağlantılı, dijital bir deneyim sunma yolunda ilerlerken, işletmeniz büyümek ve tüketicilerle anlamlı bir şekilde bağlantı kurmak için heyecan verici bir konumdadır. Güçlü bir çevrimiçi varlık oluşturmaya odaklanmak, ilerleme, daha fazla satış yapma ve rakipleri geride bırakma fırsatı sağlar.
Okumaya Devam EtArama Motoru Konusunda Bilgilenerek İşinizi Büyütün
Çevrimiçi arama motorunda gerçekleşen bir aramada işletmenizin nerede listeleneceğini ve listelendiği yerden gelecek ziyaretçi trafiği üzerinde çok büyük bir öneme sahiptir.
Okumaya Devam EtMobilde Ziyaretçilerinizin Müşteriniz Olmasına Yardımcı Olacak 5 İpucu
Web sitenizin mobil cihazlarda iyi görünmesini sağlamak, çevrimiçi satışlarınız üzerinde önemli bir etkiye sahip olabilir. Eğer web sitenizi güncelliyorsanız, mobil tarayıcılarda iyi bir deneyim sunmak için şu 5 ipucundan faydalanabilirsiniz.
Okumaya Devam Etİşinizin Dijital Dönüşümü
Akıllı teknolojiler, mobil cihazlar ve 7/24 bağlantı ile desteklenen tüketicilerin göz atma, alışveriş yapma ve ödeme şekli dijitalleşiyor. İnternet öncesi dönemde dünya daha küçük, daha yavaş ve daha mağaza tabanlı görünüyordu.
Okumaya Devam Et