Size Uygun Dijital Çözümler

Dijitalleşme süreci için, size en iyi şekilde yardımcı olmayı hedefliyoruz!

Plena İnsan - İnsan Kaynakları Yönetim Sistemi
Plena İnsan - İnsan Kaynakları Yönetim Sistemi
Plena İnsan - İnsan Kaynakları Yönetim Sistemi
Plena İnsan - İnsan Kaynakları Yönetim Sistemi
Plena İnsan - İnsan Kaynakları Yönetim Sistemi
Plena İnsan - İnsan Kaynakları Yönetim Sistemi
Plena İnsan - İnsan Kaynakları Yönetim Sistemi
Plena İnsan - İnsan Kaynakları Yönetim Sistemi
Plena İnsan - İnsan Kaynakları Yönetim Sistemi
Plena İnsan - İnsan Kaynakları Yönetim Sistemi
Plena İnsan - İnsan Kaynakları Yönetim Sistemi

Bulut tabanlı kullanıcı deneyimi ön planda tutulmuş, KOBİ’ler için tasarlanmış ve uygun maliyetli Plena İnsan tanışın. Plena İnsan ile internet olan her yerden, mobil ve web üzerinden insan kaynakları sisteminize ulaşın. Kullanıcı dostu ekranları sayesinde eğitime ihtiyaç duymadan çok kolay ve hızlı bir şekilde insan kaynakları süreçlerinizi yönetin.

  • Bulut ortamında İK süreçleriniz güvenle yönetilirken verileriniz Türkiye sınırları içinde saklanır.
  • Her yerden ve her cihaz üzerinden anlık erişim sağlanır.
  • Trendleri ve mevzuatı takip eden, kullanıcı deneyimini merkezine alan bir tasarım yapısı sunar.
  • Aylık ve yıllık kiralama modeli ile satın alma seçeneği sağlar.

Plena İnsan, insan kaynakları süreçlerinizi daha etkin ve çevik olarak uygulamanızı sağlarken sade tasarımı ve kolay kullanımı ile kullanıcı deneyimini en üst seviyeye taşır.

İnsan kaynakları süreçlerinizi tek bir yerden hızlıca yürütebilir, operasyonel işlerinizi sadeleştirip,  azaltabilirsiniz. Zamandan tasarruf ederek verimliliğinizi arttırabilirsiniz.

Personel Yönetimi: Temel insan kaynakları süreçlerinizi esnek yapıda kurgulayabilir ve yönetebilirsiniz. Aynı zamanda self servis üzerinden çalışanlarınızın süreçlere etkin olarak dahil olmasını sağlayabilirsiniz.


Organizasyon Yönetimi: Kurumunuzun organizasyon yapısını, grup, şirket, birim tipleri ve unvan tanımları ile hiyerarşik olarak tanımlayabilir, aynı zamanda organizasyon şemanızı esnek tanımlamalarla kolayca oluşturabilirsiniz.


Çalışan Yönetimi: Çalışanlarınıza yönelik tüm bilgileri kayıt altına alabilir ve yönetebilirsiniz. Çalışan yönetimi ile çalışanlarınız da bilgilerine web ve mobil uygulama üzerinden anlık olarak erişebilir.


İzin Yönetimi: İzin süreçlerinizi esnek tanımlamalar ile kolayca yönetebilir, farklı onay akışları ile izin talep sürecini özelleştirebilirsiniz. Aynı zamanda çalışanlarınız izin taleplerini self servis üzerinden anlık olarak takip edebilir.


Fazla Mesai Yönetimi: Fazla mesai süreçlerine ait yasal tanımlamaları sistem üzerinde yapabilir, farklı onay akışları ile fazla mesai talep sürecini özelleştirebilirsiniz. Çalışanlarınızın self servis üzerinden fazla mesai taleplerini oluşturmasını ve sürece ait bilgileri görüntülemesini sağlayabilirsiniz.


Avans Yönetimi: Çalışanlarınızın avans taleplerini sistem üzerinde tutabilir, ödeme detaylarını görüntüleyebilirsiniz. Avans bilgilerini bordroya veri olarak gönderebilir, çalışanlarınızın self servis üzerinden avans taleplerini oluşturmasını ve sürece ait bilgileri görüntülemesini sağlayabilirsiniz.


Eğitim Yönetimi: Kurumunuza ait eğitim kategorilerini ve eğitim kayıtlarını oluşturabilir, eğitim planlamaları oluşturup çalışanlarınızı planlamalara dahil edebilirsiniz. Çalışanlarınız eğitim bilgilerini self servis üzerinde görüntüleyebilir ve takip edebilir.


Zimmet Yönetimi: Kurumunuz özelinde çalışanlarınıza verdiğiniz telefon, araç ve bilgisayar gibi demirbaşların kayıtlarını, çalışan bazında kayıt altına alabilir ve takip edebilirsiniz. Aynı zamanda çalışan bazında demirbaş kayıtlarınızı anlık olarak raporlayabilirsiniz.


İK Raporları: İnsan kaynakları olarak kurumunuza ait bilgileri dashboard üzerinden görüntüleyip kurumunuzun fotoğrafını çekebilirsiniz. Turnover, maliyet ve operasyonel raporlar gibi tanımlanmış hazır İK raporlarını sistemden hızlıca alabilirsiniz.


Ödemeler ve Kesintiler: Bireysel Emeklilik kayıtlarınızı sistem üzerinden yönetebilirsiniz. Çalışanlarınıza ait diğer ödemeleri ve yapılması istenen kesintileri kayıt altına alabilirsiniz. İcra kayıtlarına ait bilgileri sistem üzerinde tutabilir ve yönetebilirsiniz. Bordro hesaplamasında gerekli olan hazırlık listesini aylık olarak sistem üzerinden alabilirsiniz.

Bordro Yönetimi: Bordro sürecinizi en hızlı şekilde yönetebilir, bordro hesaplaması için gerekli verileri anlık olarak hazırlayabilirsiniz. Aynı zamanda bordrolarınızı yasal süreçlere uygun olarak kolayca hesaplayabilir ve çalışanlarınızın self servis üzerinden bordrolarını görüntülemesini sağlayabilirsiniz.

1

Plena İnsan kullanmanın avantajlarından faydalanın!

2

Manuel yürütülen İK süreçlerinizi dijitale taşıyın!

3

Lisans ücreti olmadan, çalışan başı maliyetlendirme avantajından faydalanın!

4

Değişen İK trendlerini ve mevzuat değişikliklerinin sisteme adepte edilmesini takip edin!

5

IT desteği alınmasına gerek kalmadan, güvenli bulut teknolojisi üzerinden sisteme ulaşın.

BIS Çözüm Bilgisayar ve Entegrasyon Hizmetleri ve Ticaret A.Ş.

Bu ürün/hizmet ile ilgili bağlantıyı görmek için Akıllı KOBİ'ye üye olabilirsiniz veya üye girişi yapabilirsiniz.

Diğer Genel Yardımcı Yazılımlar Çözümleri

Akıllı Kobi

Diğer Tarım ve Hayvancılık Çözümleri

Akıllı Kobi