AKGÜN İş Zekâsı
İş Zekâsı Uygulamaları, kurumların geleceğe yönelik stratejilerinin başarısını artırmak için verinin toplanmasını, depolanmasını, analizini ile planlama yapılmasını sağlayan teknolojiler bütünüdür.
-
AKGÜN İş Zekâsı
İş Zekâsı;
- Mevcut durumu analiz etmek,
- Performansı ölçeklendirmek, artırmak,
- İleriye dönük stratejik kararlar alabilmek,
- Kaynakları daha doğru kullanmak,
- Finansal fayda elde etmek
gibi amaçlarla kullanılır.
Kullanıcılara yetkileri dâhilinde Doküman Yönetim Sistemi verilerini, evraklar hakkında kayıt bilgisi, akış durumu, işlem durumu, imza durumu, arşiv bilgisi, dosya bilgisi gibi raporlarını izleyebilme imkânı sağlanmaktadır. Bu sistemde birim yöneticileri kendi birimleri ve alt birimlerinin evrak işlemleri hakkındaki istatistikleri raporlayabilecek şekilde hiyerarşik olarak modellenmiştir.
Hastane yöneticileri için anlık poliklinik sayıları, yatak doluluk oranları, yatışı yapılan hastaların servis ve doktorları, doktora, branşa, tetkiklere göre aylık maliyet hesaplamaları, zaman bazında doğum, ameliyat, fatura, tanı, personel ve malzeme raporlarını izlemesini ve ihtiyaç olduğunda yöneticilerin kendi raporlarını hızlı bir şekilde hazırlayabilmesini sağlayan sistemdir.
Doğru Kaynaklarla Doğru Kararlar Alarak, Performansınızı Arttırın…
AKGÜN İş Zekâsı, mevcut durumu izleyebilecek, performansı ölçeklendirecek, verimliliği artırabilecek ve birçok ölçüm alabilmesini sağlayacak şekilde geliştirilmiştir.
AKGÜN İş Zekâsı veriye dayalı yönetim aracıdır.
- İş Zekâsı Çözümlerimiz ile işinize değer katın!










