İlk Adımlar

Dijital Dönüşüme Buradan Başlayın
Dijital dönüşüm süreçlerine ilk adımlarınızı nereden atabileceğinize dair bilgi sahibi olmak için bu adımları takip edin.

İşimi Nasıl Pazarlamalıyım?
Firmanızın küçük olması başarıya giden yolda önünüzde bir engel değildir. Aslında tam tersine bu büyük bir fırsat da olabilir. Büyük organizasyonların ellerinde ciddi bir pazarlama ve reklam gücü olduğu bir gerçek. Fakat bu güç kesin bir başarı anlamına gelmiyor. Her geçen gün daha fazla müşteri, firmalardan kişiselleştirilmiş iletişim ve samimi bir alışveriş deneyimi talep ediyor.

Bir Web Sitesi Oluşturmak
Web siteniz, sizin online mağazanız ve dünyaya açılan pencerenizdir. İşletmeniz için etkili bir web sitesi oluşturmak adına dikkat etmeniz gereken gereken bazı ipuçlarını burada bulabilirsiniz.

Maliyetleri Düşürmenin 4 Yolu
İşletmenizi tanıtmanın pek çok yolu vardır ve bu yolların çoğu biraz zaman ve yaratıcılıktan fazlasını gerektirmez. Bu dört ipucu sizlere faydalı olacaktır.

Sosyal Medyada Akıllı Davranarak Markanızı Oluşturun
Markanızı sosyal medyada tanıtmak, çok sayıda potansiyel müşterinize ulaşmanıza yardımcı olur. Bu yazıda markanızın bilinirliğini sosyal medyada nasıl yaratacağınıza ve sonra da büyük bir hızla geliştireceğinize dair pratik ipuçları paylaşacağız.

Çevrimiçinde Bulunabilme
Araştırmalara göre ortalama dikkat süresi 2000 yılında 12 saniye iken günümüzde 8 saniyeye düşmüştür. Tıklama ve bağlantıların oluşturduğu karmaşada web sitenizin internette bulunmasını sağlayacak bazı ipuçlarını sizlerle paylaşıyoruz.

Güzellik Merkezinizi Sosyal Medya Stratejisi ile Güçlendirin
Potansiyel müşterilerinizle etkileşime geçmek ve işinizi onlara anlatabilmek için online platformlarda yer almak kaçınılmaz hale gelmiş durumdadır. Bu makalemizde işinizi sosyal medyada tanıtmanıza yardımcı olacak en önemli ipuçlarını sizlerle paylaşacağız.

İnternetten Satış Nasıl Yapılır?
Bir yandan fiziksel mağazalar 7/24 satış yapma fırsatı elde ederken diğer yandan yalnızca internette varlık gösterecek işletmeler çok daha az maliyetle internet üzerinde iş kurma fırsatına sahip oluyor. Her iki durumda da bazı küçük ipuçlarını kullanarak çok daha başarılı bir işletme olmak mümkün.

Dijital Ödemeler Sağlıklı Bir İş Sürdürmenin Geleceğidir
Kartla ödeme yapmak tüketiciler için çok daha pratik bir yoldur. Çoğu müşteri bankamatik bulmak ya da banka sırasına girmek gibi çabalardan kaçınmak için gün geçtikçe üzerlerinde daha az nakit taşımaya ve daha çok kartla ödeme yapmaya başlamıştır. Siz de müşterilerinizin size ödeme yapmalarını kolaylaştırmalısınız.

Temassız Ödemeler Restoranınız İçin Büyüme Anlamına Gelir
Temassız veya “dokundur ve öde” şeklindeki ödemeler oldukça yaygınlaşmış durumda. Her 10 yetişkinden 7’si günlük harcamaları için bu şekilde ödeme yapmayı da tercih ediyor. Bu kadar güçlü bir ilgiden dolayı muhtemelen müşterileriniz de restoranınızda temassız ödeme beklentisi içerisindedir.

SaaS Nedir? KOBİ’ler Neden SaaS Tercih Etmeli
SaaS son yıllarda adını sık sık duyduğunuz bir kavram olsa da tam olarak ne olduğu konusunda hala soru işaretleriniz olabilir. Teknolojinin en büyük fırsatlarından bir tanesi olan SaaS kavramı ve sunduğu birbirinden değerli özellikleri incelemenin tam zamanı! Şimdi hazırsanız SaaS ile alakalı merak ettiğiniz bütün detaylara yakından bir göz atalım.