Easy Project Yardım Masası
Easy Project Yardım Masası ile talep ve destek yönetimi daha kolay!
-
Easy Project Yardım Masası
Easy Project Yardım Masası modülü, müşterilerinizden gelen talep ve şikayetleri etkin bir şekilde yönetmenize olanak tanıyan entegre bir çözümdür. Bu modül sayesinde, talepleri e-posta yoluyla veya sistem üzerinden doğrudan alabilir, belirlenmiş SLA, ön ödemeli saatler gibi kriterlere göre Yardım Masası’nda saklayabilir, Aksiyon Düğmeleri kullanarak çalışanlara kolayca atayabilirsiniz. Ayrıca, Yardım Masası Operatör ve Yönetici Panelleri ile taleplerinizi, performansınızı ve takımınızı izleyebilir, Yardım Masası İstatistikleri ile destek hizmetinizin kalitesini ölçebilir ve geliştirebilirsiniz. Easy Project Yardım Masası modülü, hem proje düzeyinde hem de global düzeyde çalışır. Böylece hem tek bir projenin talep durumunu hem de tüm projelerinizin genel görünümüne sahip olabilirsiniz. Easy Project Yardım Masası modülü, aşağıdaki özellikleri sunar:
- Kolay talep ve şikayet yönetimi: Müşterilerinizden gelen talep ve şikayetleri tek bir yerde toplayabilir, öncelik, durum, kategori, atanan kişi gibi özelliklere göre filtreleyebilir, talepleri çalışanlara sürükle-bırak yöntemiyle atayabilir, taleplerin durumunu ve ilerlemesini takip edebilirsiniz.
- Etkili iletişim kurun: Müşterilerinizle e-posta şablonları kullanarak iletişim kurabilir, taleplere yorum ekleyebilir, talepleri izleyebilir, talepleri başka projelere veya modüllere aktarabilirsiniz.
- Müşterilerinize harika hizmetler sunun: Müşterilerinizin ihtiyaçlarını ve beklentilerini anlayarak onlara uygun çözümler sunabilir, projelerinizi ve destek taleplerinizi etkin bir şekilde yönetebilir, müşteri memnuniyetini ölçebilir ve artırabilirsiniz.
- Performansınızı izleyin ve geliştirin: Yardım Masası İstatistikleri ile destek hizmetinizin kalitesini ölçebilir, kullanıcılar, talep durumu, SLA, zaman harcama gibi kriterlere göre performansınızı analiz edebilir, farklı zaman aralıklarını karşılaştırabilirsiniz.
- Sürekli entegrasyon: Yardım Masası modülü, talep verilerinizi ürün ve hizmetlerinizi teslim etmek için kullandığınız sistemlerle entegre etmenize olanak tanır. Açık kaynak, API, özel alanlar ve esnek sistem ayarları sayesinde, işinizi sürdürmek ve otomatikleştirmek için özelleştirilmiş çözümler geliştirebilirsiniz.