Size Uygun Dijital Çözümler

Dijitalleşme süreci için, size en iyi şekilde yardımcı olmayı hedefliyoruz!

Ekosistem Çözümleri
Ekosistem Çözümleri

Bankacılık uygulamalarından veri yedeklemeye, akaryakıt yönetiminden hızlı satış süreçlerine depo yönetiminden firmalar arası veri aktarımına, satış sonrası servis yönetiminden cafe&restoran yönetimine kadar ihtiyacınıza yönelik birbirinden farklı ürünler ekosistem çözümlerinde!

  • Veri yedekleme ve dijital evrak yönetimi
  • İşletmelere ait anlık olarak banka hesap yönetimi
  • Cafe ve restoranlarda tüm süreçlerin online ve temassız yönetimi
  • Sanal pazaryerlerindeki mağazaların tek ekrandan yönetimi

Logo ekosistem çözümleri, Logo ürünleri ile uyarlama araçlarına ihtiyaç olmadan tam entegre çalışan, sadece Logo tarafından lisanslanan ve Logo fiyat listeleri üzerinden satışı yapılan çözümlerdir. Ekosistem çözümleri aynı zamanda Logo ERP ürünlerine entegre olmadan da çalışabilmektedir. Bu çözümleri satışı sadece Logo tarafından gerçekleştirilmektedir. Çözümlerin geliştirici firmaları ise Zensoft Yazılım, Kronosoft, Mare Yazılım, Kalem Yazılım, Prolog Yazılım,Kalem Yazılım ve İmgesoft Yazılım firmalarıdır. 

Ekosistem çözümlerinde; Cafe&restoran yönetimi, veri yedekleme, depo yönetimi, e-ticaret firmalarının sanal mağaza yönetimi,  bulut altyapılı ortamda teknik servis süreçleri yönetimi, bankacılık uygulamaları, firmalar arası veri aktarımı gibi birden fazla alanda çözüm bulunuyor.

1

DEYS Depo yönetim sistemleri

Logo çözüm geliştirme iş ortaklarından Prolog Yazılım’ın geliştirdiği DEYS Depo Yönetim Otomasyonu, depo yönetimi süreçleri için çözümler sunuyor. Parametrik yapısı sayesinde birçok farklı sektöre uyumlu olan DEYS, depo yönetimi süreçlerinde ihtiyaç duyulan modüllerin kolay bir şekilde kullanılabilmesini sağlıyor. DEYS ile stok işlemlerine dair bilgiler, işlemin gerçekleştiği anda Logo ürünlerine hızlı ve kolayca entegre edilebiliyor.  DEYS Depo Yönetim Otomasyonu’nun Seri ve Lot Havuzu, geçmişe yönelik takip sağlayarak işletmenin stok tarihçesi ve yaşı gibi stok geçmişi hakkında detaylı bilgi toplanmasını sağlıyor. DEYS ile aynı zamanda depo çalışanlarının performansları da izlenebilir hale geliyor.e-ticaret sektörüne özel çok sayıda modül barındırıyor. Bu modüllerle yapılan uyarlamalar sayesinde e-ticaret depolarının yönetimi de DEYS üzerinden çok hızlı bir şekilde entegre edilebiliyor.  

2

Retail T-POS

Logo çözüm geliştirme iş ortaklarından Kalem Yazılım’ın geliştirdiği Retail T-Pos çözümü, mağazaların satış, stok, sipariş ve teslimat süreçlerini online veya offline yönetebilmeyi sağlıyor.  Retail T-POS ile giyimden beyaz eşyaya, elektronikten mobilyaya kadar birçok farklı sektörde mağaza, tüm mağazacılık süreçlerini uçtan uca yönetebiliyor. AVM’ler veya toptan satış mağazaları, Retail T-Pos çözümüyle işlemlerini, kullandıkları Logo uygulamasında kolayca yapabiliyor. 

3

Akaryakıt Yönetimi

Logo çözüm geliştirme iş ortaklarından Kalem Yazılım’ın geliştirdiği KL-Retail Akaryakıt İstasyon Yönetimi Modülü, bir akaryakıt istasyonundaki tüm pompa programlarıyla entegre çalışabiliyor. Akaryakıt istasyonunu tek bir program üzerinden kontrol etmeyi ve yönetmeyi sağlarken aynı zamanda çalışanların performans takibi kolayca yapılabiliyor, manuel sayaçlar izlenebiliyor, veresiye satışlar yönetilip istasyon marketindeki satışlar kontrol edilebiliyor. Tüm bu süreçler için detaylı raporlama yapmaya da imkân tanıyan KL Retail Akaryakıt İstasyon Yönetimi Modülü, aynı zamanda Logo çözümleriyle de entegre çalıştığı için farklı bir çözüm kullanma ihtiyacını ortadan kaldırıyor. 

4

Finstant Banka Hesap Yönetimi

Logo çözüm geliştirme iş ortaklarından Kronosoft’un geliştirdiği Finstant banka hesap yönetimi, bir işletmenin bütün bankalardaki hesapları için bakiye, hesap hareketi ve üye iş yerlerinin POS hareketlerini, internet bankacılığına ihtiyaç duymadan anlık olarak tek bir uygulamadan görüntülemeyi ve raporlamayı sağlıyor. İhtiyaç duyulduğunda hesap, tarih aralığı veya hesap hareketi açıklamalarında geçen kelimelere göre arama yapılarak filtreleme uygulanabiliyor.  Tüm bankalardaki hesapların bakiyeleri, döviz cinsi fark etmeksizin anlık görüntülenebiliyor. Bununla birlikte firma ve banka bazlı raporlanması da sağlanabiliyor.  Tüm bankalardaki bütün üye iş yerlerine ait POS işlem hareketleri de tek ekrandan takip edilebiliyor.

5

Online Banka Ekstre Aktarımı

İşletmeler faaliyet gösterdikleri sektörden bağımsız olarak tüm banka hareketlerini, hesap ve kredi kartı post ekstrelerini online ve offline olarak Logo/Netsis ERP ürün gruplarına kolay ve hatasız aktarabiliyor.  Logo çözüm geliştirme iş ortaklarından Mare Yazılım’ın geliştirdiği Online Banka Ekstre Aktarımı, bir işletmenin bankacılık hareketlerini doğru ve kontrollü bir şekilde Logo/Netsis ERP gruplarına aktararak zaman ve iş gücü tasarrufu kazandırıyor.

 

6

DocPlace Doküman Yönetimi

Logo çözüm geliştirme iş ortaklarından Kets Yazılım tarafından geliştirilen DocPlace Doküman Yönetim Sistemi ile işletmeler tüm evraklarını güvenli bir dijital arşivde depolayarak, fiziksel depolama alanı ihtiyacını ortadan kaldırabiliyor. Kullanıcılar, bulundukları yerden bağımsız olarak arşive kolayca erişebiliyor ve aradığı dokümanları hızlı ve son derece kolay bir şekilde bulabiliyor.  

7

Gastropos Cafe ve restoran yönetimi

Logo çözüm geliştirme iş ortaklarından Zensoft Yazılım’ın geliştirdiği Gastropos, masa ve paket servisi yapan işletmelerde tüm sipariş süreçleri online olarak yönetilirken; satış ve çalışan performansları anlık olarak kontrol edilebiliyor. Akıllı masa uygulaması sayesinde dijital menü yardımıyla müşterilerden hızlı, temassız sipariş ve ödeme alınıyor. Gastropos’un Push notiication özelligi ile müsteri siparislerindeki degisiklikler akıllı cihazlara bildirim olarak anından geliyor. Paket servis modülünde ise  Caller ID özelligi sayesinde; müsteri çagrı esnasında tanınıyor ve sipariş geçmişi görüntülenebiliyor. Yemek sepeti ve Getir entegrasyonu ile de platformlardan kolayca sipariş alınabiliyor.

8

Narbulut Veri Yedekleme

Logo çözüm geliştirme iş ortaklarından Narbulut’un geliştirdiği Veri Yedekleme çözümü ile dosyalar, mailler, SQL veri tabanları güvenle yedeklenebiliyor. Narbulut ilk gönderimde verilerin tamamını sonraki gönderimlerde ise sadece değişenleri yedekliyor. Ayrıca; kullanıcıların verilerinin güvenli, hızlı ve istediği her an geri döndürmesini sağlıyor. Web panel ve uygulama üzerinden yedeklemeleri takip edilebilirken, kurum içi ve dışı kullanıcılar ile dosyalar kolaylıkla paylaşılabiliyor.

Herhangi bir sebeple verileri ihtiyacınız duyulduğunda, Narbulut sayesinde uygulama veya web panel üzerinden, her yerden ve güvenli bir şekilde verilere erişilebiliyor.

9

Fixidesk servis yönetimi

Logo çözüm geliştirme iş ortaklarından İmgesoft’un geliştirdiği Fixidesk Servis Çözüm Bulutu, çok sayıda kullanışlı modülle tüm servis ve bakım süreçlerinin yönetilmesini sağlıyor.Tüm mobil cihazlara uyumlu bir altyapıya sahip olan Fixidesk bulut mimarisi özelliği ile kullanıcı, işletmesinin fatura, sipariş ve sözleşme yönetimi gibi süreçlerini bulunduğu yerden bağımsız olarak yönetebiliyor. Fixide’k'in gelişmiş raporlama özelliği sayesinde tüm veriler analiz edilebiliyor; Excel dosyasına toplu aktarım özelliği ile de raporlar offline olarak incelenebiliyor. Fixidesk’te dinamik servis formları ile servis formu tercih edildiği şekilde dizayn edilebiliyor, servisler kayıt altına alınarak süreç başlatılabiliyor. 

10

Sanal Mağaza Entegrasyonu

Logo çözüm geliştirme iş ortaklarından İmgesoft’un Logo kullanıcıları için geliştirdiği Sanal Mağaza Entegrasyonu, son kullanıcıya ait tüm sanal mağazaların ve e-ticaret sitelerinin hızlı, hatasız ve tam anlamıyla parametrik bir şekilde yönetilebilmesini sağlıyor. Kullanıcı dostu arayüzü sayesinde son derece kolay kurulum ve kullanım sunuyor. Bu entegrasyon ile Logo kullanıcılarının konforunu artırmak, kullanıcıların işlem hacimlerini daha iyi kontrol edebilmesini ve çift taraflı kontrol ile hatasız işlem yapabilmesini sağlamak hedefleniyor. Her sektörden, her işletmenin ihtiyaçlarına yanıt sunan Sanal Mağaza Entegrasyonu tüm popüler sanal pazaryerlerine entegre olabildiği gibi, istendiği takdirde kullanıcının özel e-ticaret sitesi ile de entegre edilebiliyor. 

11

Akaryakıt Yönetimi

Logo çözüm geliştirme iş ortaklarından Kalem Yazılım’ın geliştirdiği KL-Retail Akaryakıt İstasyon Yönetimi Modülü, bir akaryakıt istasyonundaki tüm pompa programlarıyla entegre çalışabiliyor. Akaryakıt istasyonunu tek bir program üzerinden kontrol etmeyi ve yönetmeyi sağlarken aynı zamanda çalışanların performans takibi kolayca yapılabiliyor, manuel sayaçlar izlenebiliyor, veresiye satışlar yönetilip istasyon marketindeki satışlar kontrol edilebiliyor. Tüm bu süreçler için detaylı raporlama yapmaya da imkân tanıyan KL Retail Akaryakıt İstasyon Yönetimi Modülü, aynı zamanda Logo çözümleriyle de entegre çalıştığı için farklı bir çözüm kullanma ihtiyacını ortadan kaldırıyor. 

12

Mali Onaylı Yazarkasa

Logo çözüm geliştirme iş ortaklarından Kalem Yazılım’ın geliştirdiği Mali Onaylı Yazar Kasa Entegrasyonu, Logo çözümleriyle tam entegre çalışıyor ve mağaza süreçlerini tek bir program üzerinden yönetmeyi sağlıyor. Bu sayede Logo uygulamalarında tanımlı olan cari hesap ve malzeme kartları, Mali Onaylı Yazar Kasa Entergasyonu olan IBM-Toshiba Pos yazar kasalara ve Mali Onaylı Yazar Kasa Entegrasyonu olan kasalardan da Logo çözümlerine kolayca aktarılabiliyor.  

13

Collector

Logo çözüm geliştirme iş ortaklarından Mare Yazılım’ın geliştirdiği Collector, birden fazla bağlı firma verilerinin firmalararasında kolayca aktarılmasını ve yönetilmesini sağlıyor. Collector çözümü, Logo ürünleri verilerini oluşturan kart ve fişlerin; aynı network içerisinde yer alan kaynak sunucu, veri tabanı ve firmadan, hedef sunucu, hedef veri tabanı ve hedef firmaya manuel veya otomatik aktarımını sağlamak için özel olarak geliştirildi. Collector ile farklı firmalara veri gönderimi, grup şirketleri arasında veri aktarımları, tanımlı firmalar arasında çapraz ve düz fiş ve belge gönderimleri kolay ve hızlı bir şekilde yapılabiliyor. 

Diğer İnternetten Satış Çözümleri

Akıllı Kobi
Depo Yönetimi Çözümleri

Depo yönetimi için süreçlerinizi etkili şekilde kontrol ederek maliyet ve zaman tasarrufu sağlayın, müşteri memnuniyetini artırın!

Daha fazla bilgi
Ekosistem Çözümleri

Bankacılık uygulamalarından veri yedeklemeye, akaryakıt yönetiminden hızlı satış süreçlerine depo yönetiminden firmalar arası veri aktarımına, satı...

Daha fazla bilgi
Logo Perakende Çözümleri

Perakende sektörünün değişen ihtiyaçlarına ve çeşitlenen beklentilerine yanıt sunmak için geliştirilen Logo perakende çözümleri, satış kanalları yö...

Daha fazla bilgi
Pazaryeri ve E-Ticaret Entegrasyonları

StockMount Pazaryeri Entegrasyonu ile; • Ürünlerinizi mağazanızda otomatik listeleyin • Siparişlerinizi tek ekrandan yönetin • Tek tıkla kargo eti...

Daha fazla bilgi
QR Menü

FineDine QR Menü ile misafirler kendi telefonlarından menüleri inceleyip, güvenli bir şekilde sipariş verip ödeme yapabilirler. FineDine Temassız...

Daha fazla bilgi
Tablet Menü

FineDine Tablet Menü, restoranların misafirlerine her zaman mükemmel durumda bir menüyle hizmet vermesini sağlar. Restoranlar menülerini ve ürün i...

Daha fazla bilgi
Uygulama Entegrasyonları

ERP&Muhasebe Programları, Ticari Programlar, E-Ticaret Yazılımları ve daha fazlası

Daha fazla bilgi
Uzum B2B

Perakende (B2C) ve Toptan (B2B) pazarlar, internet ortamına başarıyla taşınmakta, girişimcilere çok yüksek kaynak tasarruflarının ve yeni pazarları...

Daha fazla bilgi
Uzum Pazaryeri Süreç Yönetimi Uzum-Mp

Pazaryerleri ve E-Ticaret sistemleri üzerinden yapılan satışların %100 doğru ve en hızlı şekilde sevk edilmesi, bu süre içerisinde genel gider, zam...

Daha fazla bilgi
WorkOfTime - Ofis Süreçleri Yönetimi

WorkOfTime ile İşletmenizin bütün operasyon süreçlerini yönetebilirsiniz. Aylık/kullanıcı bazlı, ön yatırım maliyeti olmadan servisleri kiralayarak...

Daha fazla bilgi

Diğer BİLGİ VE İLETİŞİM Çözümleri

Akıllı Kobi
11Sight - Tek tıkla başlatılan görüntülü Görüş

11Sight işletmeler için websitesine eklenen tek satırlık bir kod ile, tek tıkla başlatılabilen görüntülü görüşme hizmeti vermektedir.

Daha fazla bilgi
e-Çözümler

İşletmelerin e-Fatura, e-Arşiv, e-Defter, e-Mutabakat, e-Ekstre gibi uygulamalarını dijital ortama taşımaları da hem yasal uyumluluk hem de iş süre...

Daha fazla bilgi
Endüstriyel Tip Çok Fonksiyonlu Priz Grubu

Sistem odalarına uygun Rack tipi kullanılabilen, korumalı priz grupları. Uluslarası standartlarda (CE/ISO...)belgeli.

Daha fazla bilgi
FowCRM / CRM Yazılım Çözümü

BilgeAdam Teknoloji tarafından geliştirilen FowCRM, bulut üzerinde hizmet veren çoklu dil desteği ve çoklu kullanıcı özelliklerine sahip, ihtiyaca...

Daha fazla bilgi
GEODI - Dijital İçerik Yönetimi

Kurumun tüm dijital varlığının tek bir noktadan aranmasını sağlayan GEODI ile hem çalışanlar aradıklarını kolayca buluyor hem de aynı dökümanın kop...

Daha fazla bilgi
İş Analitiği Çözümleri

İşletmenin operasyonları sırasında oluşan, fakat tek başlarına bir anlam ifade etmeyen veriler, iş analitiği çözümleri sayesinde anlamlı ve faydalı...

Daha fazla bilgi
KOBİ ve Kurumsal ERP Çözümleri

Bir işletmenin tüm verilerinin ve iş süreçlerinin merkezi bir şekilde uçtan uça yönetilmesine olanak sağlayan Logo KOBİ ve ERP çözümleriyle, ön muh...

Daha fazla bilgi
Logo İşbaşı

İnternet erişimi olan her yerden hızlı ve kolayca faturanızı kesin, gelir giderinizi takip ederek ön muhasebenizi yönetin!

Daha fazla bilgi
Mobidi - Mobil Ekip Yönetim Uygulaması

MOBIDI saha ekiplerinin yaptıkları farklı çalışmalarla ilgili verileri mobil cihazlarından kolayca işlemelerini, görev atama ve görev tamamlama işl...

Daha fazla bilgi
Risksoft

Bulut tabanlı kurumsal risk yönetimi kapsamında geliştirilen ve uygulanan yazılımlar

Daha fazla bilgi