Dijital Çözüm Ortaklarımız

Dijitalleşme süreci için, size en iyi şekilde yardımcı olmayı hedefliyoruz!

Logo

Helorobo Bİlgi Teknolojileri AŞ

Helorobo Bİlgi Teknolojileri AŞ
Helorobo Bİlgi Teknolojileri AŞ
Helorobo Bİlgi Teknolojileri AŞ
Helorobo Bİlgi Teknolojileri AŞ
Helorobo Bİlgi Teknolojileri AŞ

Çözüm Sunduğumuz Alanlar

Sosyal Medya Ticaret Platformu

Sosyal Medya Ticaret; • Müşterilerin farkı yöntemlerle birbirleri ve firmalarla iletişime geçerek daha tatmin edici ve kendi içinde daha “doğru” satın alma kararlarını vermesi anlamına gelir. • Eticaret’in ve sosyal medya’nın en iyi yanlarını alıp, pazarlama ve satış için kullandığınızı düşünün. Bunun da size daha önce karşılaşmadığınız bir verimlilik sağlayacağını değerlendirin. Firmalar bu sayede: • Artık daha geniş bir spekturum’daki müşterilere, daha kişiye özel tekliflerde bulunabilecekler. Bugün nasıl bir sosyal medya paylaşımı bir anda 100.000’lerce kişiye erişebiliyorsa, bunun daha da kişiselleşmiş ve işin içine insani görüşme katılmış halini, yeni dönemi anlayabilmeleri için hayal etmeleri yeterlidir. Helorobo sayesinde daha önce kendilerini izleyen ancak alışveriş yapmamış kişilerle de ticaret yapabilecekler. • Müşterilerle doğrudan görüştükleri için bir mağazada olduğu gibi, müşterinin tansiyonunu tutabilirler. Bu sayede müşterilerinden gelen geri dönüşleri ürünlerine veya iş yapış şekillerine yansıtabilirler. Hatta müşteriler yaptıkları işlemler sonrasında sosyal medya hesaplarına görüşlerini bildirirlerse, bunu diğer potansiyel müşterileri ile de paylaşabilirler. • Tek bir müşteri temsilcisi aynı anda birden çok müşteri adayı ile görüşebilir. Bu görüşmeler kişiselleştirilebilir ve daha da önemlisi görüşmeler kaydedilip, kontrol edilebilir hale gelir. Müşteri başına maliyetler inanılmaz oranlarda düşeceği için, sağlanan bu tasarrufu, uygulama içerisinden yeni müşteriler bulmak için pazarlamaya ayrılabilir. • Görüşmenin satışa dönme oranı çok daha fazla yükselir. Ürünlerinize bakan ile alan arasındaki oran çoğu zaman 4 katına kadar artar. • Müşterilerin bu şekilde alışveriş yaptıkları firmalara veya markalara çok daha sadık olduklarını ve alışveriş yaparlar.