Dijital Çözüm Ortaklarımız

Dijitalleşme süreci için, size en iyi şekilde yardımcı olmayı hedefliyoruz!

Logo

Omtera Bilişim Teknolojileri ve Ticaret Limited Şirketi

Omtera'nın misyonu şirketlerin üretkenliğini arttırmak için hem şirket çalışanlarının hem de müşterilerinin dijital deneyimlerini iyileştirmektir. Omtera olarak alanında en iyi çözümleri, SaaS iş modelinin ve Cloud ortamın tüm faydaları ile birleştirip, şirketlerin dijital dönüşüm deneyimini güçlendirerek destek veriyoruz. Asana, Mixpanel ve Freshworks yazılımlarının Türkiye ve MENA bölgesinde çözüm ve dağıtıcı iş ortağı olan Omtera; Türkiye, İngiltere ve Mısır başta olmak üzere 20'ye yakın ülkede bir çok önemli şirkete yeni nesil iş ve proje yönetiminde destek olmaktadır.
Omtera Bilişim Teknolojileri ve Ticaret Limited Şirketi

Çözüm Sunduğumuz Alanlar

Asana

Asana, görevleri gruplandırarak e-posta karışıklığını ortadan kaldıran web tabanlı bir lider iş ve proje yönetim platformudur. Bir şirketteki takımların organize olmalarına fayda sağlayan, birbirleriyle etkileşim kurarak iş planlamalarını ve çalışamalarını kolaylıkla yürütmelerine olanak tanıyan bir takım yönetimi uygulamasıdır. Asana ile projelerin veya süreçlerin her adımını tek bir yerden yönetebilir ve gerçek zamanlı iş akışlarını özelleştirerek süreçlerinizi şeffaf hale getirebilirsiniz. Ekipler bu yazılımı tüm görevleri takip etmek, ekip üyeleriyle koordine olmak, ilgili dosyaların yer değişikliğini yapmak ve daha fazlası için kullanabilirler. Asana zaman yönetimi verimliliğinde ciddi bir artış sağlamaktadır.

Mixpanel

Mixpanel, veriye dayalı ürün analitiği özelliği ile kullanıcı deneyimlerinizi öğrenerek en doğru kararlar vermenize olanak tanıyan bir analitik platformdur. Mixpanel'de ürün ile her seviyede etkileşim kurma ve bir web sitesindeki kullanıcı davranışlarına, hareketlerine odaklanarak detaylı bir şekilde ürününüz hakkında kapsamlı bilgi edinebilir ve saniyeler içinde analiz raporunuzu görselleştirebilirsiniz. Mixpanel, etkileşim ölçümlerinizi anlamanıza ve sonucunda ürün için kullanıcı etkileşimini artırmanıza yardımcı olmayı amaçlamaktadır. Mixpanel ile kullanıcılarınızın dijital ayak izlerini takip edebilirsiniz.

Freshworks

Freshworks, müşteri ilişkileri, yardım masası ve canlı destek kanalları yönetim platformudur. Satış, pazarlama ve insan kaynakları gibi tüm birimlerinizin süreçlerini iyileştirmenize yardımcı olan Freshworks, satış sonrası süreçteki karmaşayı gidermenizi ve tüm destek kanallarını aynı yerden yönetmenizi sağlar. Freshworks, müşteri deneyimini en yalın haline getirerek, müşterinin tercih ettiği kanal doğrultusunda müşteriye destek verir. Freshworks ile müşteri taleplerini ortalama 1 saat içinde cevaplayıp, takip ederek müşteri bekletilerini en yüksek seviyede karşılayabilirsiniz ayrıca Freshworks, uzaktan veya hibrit çalışan müşteri temsilcilerinizin iletişimini güçlendirmenize ve ekipler arasındaki iş birliğini arttırmanızı sağlar.

Asana, Mixpanel ve Freshworks Özellikleri