Dijital Çözüm Ortaklarımız

Dijitalleşme süreci için, size en iyi şekilde yardımcı olmayı hedefliyoruz!

Logo

Aybit Teknoloji A.Ş.

Aybit Teknoloji A.Ş. 2005 yılında Kocaeli / Gebze’de kurulmuştur. Şu an faaliyetlerimize Milli Teknoloji Hamlesi ile ulusal ve uluslararası arenada öncü bir yapı olmayı hedefleyen Bilişim Vadisi ekosisteminde sürdürmekteyiz. Sektörde bulunduğumuz süre içerisinde edindiğimiz bilgi ve tecrübe ile farklı ölçekteki ve sektördeki firmalara yönelik olan yazılım talep ve ihtiyaçlarını karşılamaktayız. Tadım, Ford Otosan, Tübitak, Tai/Tusaş, Kumtel, Asaş Ambalaj gibi Türkiye’nin öncü firmalarının da içinde bulunduğu birçok sektöre hizmet vermekteyiz.

Çözüm Sunduğumuz Alanlar

Aybit - Yangın Cihazları Takip Yazılımı

Sanayi ve Teknoloji Bakanlığının belirlediği standartlarda yangın cihazlarının periyodik kontrollerinin düzenli bir şekilde yapılmasını sağlamak, elektronik ortamda kayıt altına almaktır. Yangın tüpleri, medikal oksijen ve CNG gibi takip edilmesi önem arz eden tüplerin dolumunu ve periyodik bakımını gerçekleştiren dolum tesisi, bayi, satıcı ve kendi mülkiyeti içindeki tüplerin kontrolünü yapmak

Hijyen ve Sanitasyon Bakım Yazılımı

Dünyada kabul görmüş Gıda standartlarına uymak isteyen firmalar daha sistematik olma ve teknolojiden en üst seviyede faydalanmak için Gıda Güvenliği ve Sanitasyon yönetim yazılımına ihtiyaç duymaktadırlar. Hazırladığımız bu yazılım (Aybit – ARI) ile gıda üretimi gerçekleştiren fabrikalarda hijyen ve sanitasyon işlemlerinin planlanması, bu işlemlerin kontrolü, takibi, ölçme ve değerlendirmelerinin kesin bir şekilde yapılmasına yardımcı olmaktır.

Repairist - Bakım Yönetim Sistemi

Aybit Teknoloji A.Ş. tarafında geliştirilen repairist bakım yönetim sistemi işletmenizin ihtiyaçlarıyla büyüyen varlık yönetim problemlerinizi ve bakım işlerinizi kolaylaştırmak, yönetmek ve planlamak için modüler, ölçülebilir ve kullanıcı dostu bir çözüm sağlar. Bilindiği üzere duruş/arıza maliyetleri bakım maliyetlerinden daha fazladır. Bakım Yönetim Sistemi (BYS) ile makine duruşlarını en aza indirerek, en yüksek düzeyde üretim sağlayabilirsiniz. İşletmenizdeki iş emirlerini yönetmek, önleyici bakımı planlamak, izlemek, envanter kontrolü, bakım faaliyetlerinin planlanması, ekipman geçmişleri gibi tüm varlık bilgilerinizi bir merkezden yönetebilir ve her yerden erişilebilirsiniz. Sizlere kullanıcı dostu bir ara yüzü sunar ve IOS, Android ve Windows işletim sistemleri üzerinden erişim olanağı sağlar. Yazılımın ana odaklarından ilki büyük ölçüde gereksiz bakım harcamaları ve maliyetlerini düşürmektir. İkincisi ise çalışanlardan, malzemelerden ve varlıklardan maksimum verimi elde etmektir. Ayrıca siz yöneticilere de aynı anda yönetim kolaylığı sağlarken, bakımın içyüzünü anlamanıza ve geliştirmenize yardımcı olur. En İyi CMMS Seçeneğini Keşfetmek İster Miydiniz? Repairist'in güçlü CMMS'iyle zamandan tasarruf edin, üretkenliğinizi arttırın, bakım ve onarım maliyetlerini azaltın. Müşterilerimizden gelen bilgilere göre, iş verimlilikleri en az %41 oranında artış gösterdi. Ustaca ve yetkinlikle tasarlanmış bir yazılım olduğundan, repairist birçok koşula ve endüstriye elverişlidir. Çok yönlü bir yazılım olan repairist, bir CMMS’in sunabileceği araçları size fazlasıyla sunmaktadır. repairist ile amacımız sizlere kolaylık sağlamak ve büyümenize yardımcı olmaktır. Listelenen özellikler yöneticiye ve işletmeye birçok fayda sağlar. Bunlardan en önemlisi repairist’in bakım maliyetlerini büyük ölçüde düşürmesidir. Bakım maliyetinin yanı sıra, bütçe dostu tasarımı ile stok ve yedek parça maliyetlerini de önemli derecede azaltır. Gereksiz harcamalara son verir. Bütçeye sağladığı faydanın yanı sıra, verimliliğe de bir o kadar katkıda bulunur. Özellikle makine verimliliği önemli ölçüde artar. Makinelerde daha az durma olur, önleyici bakım faaliyetleri ile ürün kalitesini artırır ve makine ve cihazları daha uzun ömürlü kılar. Ek olarak çalışanların performanslarını ölçüp, takip eder. Böylece çalışanların daha verimli çalışmalarına olanak sağlar. Bu faydaların elde edilmesinde birçok repairist özelliği önemli rol oynamaktadır. Bu özellikler, hedefleri büyük ölçüde varlıklardan en fazla verimi elde etmeye ve işleri daha az maliyetle tamamlama odaklıdırlar. Bu özellikler şöyle listelenir: ● Kurumsal Varlık Yönetimi ● Plansız/Arızi Bakım Yönetimi ● Önleyici Bakım ve Planlı Bakım Yönetimi ● İş Emri Oluşturma ve Takibi ● Stok ve Yedek Parça Planlama ● Depo Yönetimi ● Arızaya Müdehale / Giderme / Devreye Alma Süreleri ● Arıza ve kök neden analizleri ● KPI hedef analizleri ● Ekipman bazında MTTR/MTBF raporları ● Stok maliyet raporları ● Bakım maliyet raporları ● Enerji tüketim raporları ● Düzenli aralıklarla otomatik raporlar Kullanım açısından değerlendirilecek olursak, repairist Olumlu kullanıcı referanslarına sahiptir ve denetimlerde pozitif görüşler elde etmiştir. Uyarlanabilir bir sistem olmasından dolayı birçok yeniliğe açıktır. Geniş raporlama sistemi ile kullanıcıya özgürlük sağlar ve aradığınız doğru hizmeti kullanmanıza olanak sağlar.