İşinizi İnternete Taşımak: Uzmanından Öğrenin

Eğer küçük bir işletmeniz varsa bir web sitesine sahip olmak önceliğiniz olmalıdır.  Eğer küçük olan işletmenizi internete taşımak istiyorsanız,  sizin için Wordpress’den daha iyi bir yardımcı olamaz. İşinizi internete taşımanız için gerekli olabilecek 6 ipucunu Wordpress ile birlikte sizin için hazırladık. 

İşinizi İnternete Taşımak: Uzmanından Öğrenin

Dolayısıyla eğer küçük bir işletmeniz varsa bir web sitesine sahip olmak önceliğiniz olmalıdır. 

Eğer küçük olan işletmenizi internete taşımak istiyorsanız,  sizin için Wordpress’den daha iyi bir yardımcı olamaz. İşinizi internete taşımanız için gerekli olabilecek 6 ipucunu Wordpress ile birlikte sizin için hazırladık. 

  1. Temel şeyler üzerine odaklanın: Çoğu müşteri sitenizi ziyaret etmek veya sitenizden alışveriş etmek isteyip istemediğine çok kısa bir sürede karar verir. Bu nedenle sitenizin hızı ve performansı çok önemlidir. İyi bir web partneri, görseller gibi büyük dosyaları çok hızlı bir şekilde indirme güvencesi verir. Böylece müşterileriniz web sitenizi görüntülemek için bekleyip sabırsızlanmaz. WordPress.com bütün bunları sizin için otomatik olarak halleder. Yani siz ayarları optimize etmek için vakit kaybetmezsiniz. 
  2. Hemen satış yapmaya başlayın: İnsanlara, evlerinin konforunda, direkt sizin sitenizden satın alma imkanı sunun. WooCommerce online satış işinin en zor kısmını sizin için çözerek işletmeniz için dijital bir vitrin oluşturmanıza yardımcı olur. 
  3. İçerik çok önemlidir: İnsanların sizin web sitenize girdiklerinde ne göreceklerini ve ne yapacaklarını önceden planlayın. Çoğu ziyaretçi bir siteye ilk girdiğinde satın alma yapmak istemez. Onlara satın alma dışında da sitenize girmeleri için neden verin. “Nasıl yapılır?” içerikleri potansiyel müşterileriniz için çok faydalıdır. Çünkü bunlar müşterilerinize satış yaptığınız ürün ve hizmetler ile ilgili plan yapma imkanı sunar. Ziyaretçilerinize anında satış yapamayabilirsiniz. Ama eğer onlara bir şekilde yardımcı olabiliyorsanız sitenizi tekrar tekrar ziyaret edecekler ve nihayetinde sizden satın almaya ikna olabileceklerdir. 
  4. Site içinde arama yapabilmeyi sağlayın: Müşteriler genellikle bir çevirimiçi mağazayı ziyaret ettiklerinde, “mavi kadın ayakkabısı” gibi özellikle aradıkları ürünlere hızlı bir şekilde ulaşmayı beklerler. Aradıkları ürünler ile ilgili onlara en ilgili ürünleri gösterdiğinizde, onları incelemeleri çok mümkündür.  WooCommerce Ürün Arama eklentisi bizim ısrarla önerdiğimiz bir araçtır. 
  5. Büyümenize göre işlevselliği arttırın: Abonelikler, rezervasyonlar ve üyelikler gibi gelişmiş özellikler eklemeden önce temel özelliklerle başlayın. Yeni bir ürün satıyorsanız veya yeni bir işlem deniyorsanız, abonelik gibi daha ileri düzey özellikleri aktive etmeden önce, müşterilerinizin bu konuda ne kadar açık olduklarını denemek isteyebilirsiniz. 
  6. Web siteniz sizin çevirimiçi esas evinizdir: İşletmeniz için Facebook, Instagram, Google My Business ve Pinterest gibi sosyal medya kanallarında yer almak, işletmenizin erişilebilirliğini ve etkileşimini arttıracaktır. Bunların hepsin, hem sitenize bağlantı veren hem de sitenizde görüntülenmesini sağlayan, kullanımı kolay araçlarla, sorunsuzca web sitenize ekleyin.

Eğer bütün bunları sizin için sunan içerik yönetim platformu arıyorsanız, WordPress.com size yardımcı olmak için burada.