Size Uygun Dijital Çözümler

Dijitalleşme süreci için, size en iyi şekilde yardımcı olmayı hedefliyoruz!

Coworking
Coworking
Coworking
Coworking
Coworking
Coworking
Coworking
Coworking
Coworking

Çalışma veriminizi ve iş prestijinizi arttırın! Aylık 480 TL'den başlayan fiyatlarla...

Farklı sektörlerden profesyonellerle çalışarak, ortak ofis ortamında çalışma masası ve sekreterlik hizmeti yeterlidir diyenler için en uygun çözüm Coworking. İş birliği ve network sağlayacağınız coworking hem verimli bir iş ortamı hem de ihtiyaç duyulan ofis çözümlerini karşılar. eOfis’ in prestijli 45 lokasyonundan size en uygununu seçerek iş adresiniz, sekreterlik hizmeti ve ortak ofiste çalışma masanız hazır olarak eOfis’in tüm hizmetlerinden yararlanabilir, paylaşımlı ofis kullanmaya hemen başlayabilirsiniz.

1

Düşük maliyet

Aylık 480 TL’den başlayan fiyatlarla, ek maliyetsiz olarak aşağıdaki tüm hizmetlerden faydalanırsınız.

2

Prestijli, merkezi ve ulaşımı kolay iş adresi

Türkiye’nin 10 ilinde, 45 merkezi lokasyonda, A+ plazalarda bulunan eOfis’lerden size en yakın ve işinize en uygun olan bir tanesini seçerek, yasal adresiniz olarak bu adresi kullanır, tüm eOfis’lerde ön rezervasyonla çalışabilirsiniz. Business Loungelar ücretsizdir. Wi-fi, çay, kahve, su hizmeti sağlanır.

3

Operasyonel Destek

Siz işinizle uğraşırken, profesyonel ekibimiz ek bir ücret talep etmeden telefonlarınızı karşılayıp size aktarır, posta-kargolarınızı yönetir ve size bildirir, misafirlerinizi karşılar ve ağırlar.

4

Özgürlük

Tüm eOfis’leri kullanabildiğiniz için tek bir ofise bağlı kalmadan özgür çalışırsınız.

5

Ücretsiz Kullanım Hakları

eOfis üyeleri belli bir limite kadar, istedikleri lokasyonda ücretsiz olarak toplantı odası ve çalışma masası kullanımı yapabilir.

6

Kullandığın kadar öde

Her zaman fiziki bir ofis ya da toplantı odası ihtiyacınız olmayabilir ama müşterilerinizi modern ve profesyonel bir ofiste ya da tam donanımlı bir toplantı odasında ağırlamak isteyeceğiniz zamanlar da olabilir. İşte o zaman eOfis’i arayarak, istediğiniz lokasyonda saatlik, günlük, haftalık ofis, toplantı odası ya da etkinlik salonu kiralayabilirsiniz. Hem de eOfis üyesi olarak size özel fiyatlarla.

7

Network

eOfis üyeleri 10.000'e yakın şirkete ulaşmış bir topluluk oluşturur. Üyelerimizin firma tanıtımlarını eOfis Network’e yaparak işbirlikleri kurmaları ve işlerini büyütmeleri için onlara fırsat sağlarız.

Ürünün Kategorileri

Diğer Ofis Gereçleri, Kırtasiye Çözümleri

Akıllı Kobi
Coworking

Çalışma veriminizi ve iş prestijinizi arttırın! Aylık 480 TL'den başlayan fiyatlarla...

Daha fazla bilgi
Hazır Ofis

Çalışma veriminizi ve iş prestijinizi arttırın! Aylık 1200 TL'den başlayan fiyatlarla...

Daha fazla bilgi
Sanal Ofis

Çalışma veriminizi ve iş prestijinizi arttırın! Aylık 200 TL'den başlayan fiyatlarla...

Daha fazla bilgi

Diğer Bilgi ve İletişim Çözümleri

Akıllı Kobi
11Sight - Tek tıkla başlatılan görüntülü Görüş

11Sight işletmeler için websitesine eklenen tek satırlık bir kod ile, tek tıkla başlatılabilen görüntülü görüşme hizmeti vermektedir.

Daha fazla bilgi
e-Çözümler

İşletmelerin e-Fatura, e-Arşiv, e-Defter, e-Mutabakat, e-Ekstre gibi uygulamalarını dijital ortama taşımaları da hem yasal uyumluluk hem de iş süre...

Daha fazla bilgi
Endüstriyel Tip Çok Fonksiyonlu Priz Grubu

Sistem odalarına uygun Rack tipi kullanılabilen, korumalı priz grupları. Uluslarası standartlarda (CE/ISO...)belgeli.

Daha fazla bilgi
FowCRM / CRM Yazılım Çözümü

BilgeAdam Teknoloji çatısı altında geliştirilen FowCRM, bulut üzerinde hizmet veren çoklu dil desteği ve çoklu kullanıcı özelliklerine sahip, ihtiy...

Daha fazla bilgi
GEODI - Dijital İçerik Yönetimi

Kurumun tüm dijital varlığının tek bir noktadan aranmasını sağlayan GEODI ile hem çalışanlar aradıklarını kolayca buluyor hem de aynı dökümanın kop...

Daha fazla bilgi
İş Analitiği Çözümleri

İşletmenin operasyonları sırasında oluşan, fakat tek başlarına bir anlam ifade etmeyen veriler, iş analitiği çözümleri sayesinde anlamlı ve faydalı...

Daha fazla bilgi
KOBİ ve Kurumsal ERP Çözümleri

Bir işletmenin tüm verilerinin ve iş süreçlerinin merkezi bir şekilde uçtan uça yönetilmesine olanak sağlayan Logo KOBİ ve ERP çözümleriyle, ön muh...

Daha fazla bilgi
Logo İşbaşı

İnternet erişimi olan her yerden hızlı ve kolayca faturanızı kesin, gelir giderinizi takip ederek ön muhasebenizi yönetin!

Daha fazla bilgi
Mobidi - Mobil Ekip Yönetim Uygulaması

MOBIDI saha ekiplerinin yaptıkları farklı çalışmalarla ilgili verileri mobil cihazlarından kolayca işlemelerini, görev atama ve görev tamamlama işl...

Daha fazla bilgi
Risksoft

Bulut tabanlı kurumsal risk yönetimi kapsamında geliştirilen ve uygulanan yazılımlar

Daha fazla bilgi